Ahad, 27 November 2011

SHOPPING SAKAN !!

salam..

arini aku dan en.suami penat sgt berjalan. smp x ingt dunia la katakan. hihii..
kami berdua ke dataran pahlawan, melaka. 3 hari ni 26, 27 & 28.11 de sale. 70% lagi tu.. jadi kami berdua mengambil kesempatan untuk beli baju. da lama rsnya kami berdua x beli baju banyak2. slalu kalau beli pun 1,2 je. tu yg de sale ni kami beli borong. kalu x de sale jgn harapla kami nak beli banyak2 kan.. td aku beli baju sampai 7 helai. 4 helai aku punya 3 helai untuk suami aku. (aku ni mesti nak lebih jekan :p) ... tapi sebelum kami kuar td, ntah macam mana jari en.suami terkepit kat pintu kereta. kesiann sgt kat dia.. da bengakak + biru kuku tu. aku tahu sakit sgt tp suami aku diam je. cuma dia ckp berdenyut2 je. kalau la kena kat aku td da lama aku meraung + menangis. hihii.. ngengade jekan.. tp bak kata abah aku jauh ke nyawa g tu. hahaa... pandai abah aku buat lawak :D 

semalam pulak, kami berdua ke jusco melaka. kami beli barang2 baby.. aduhaiii kalau da npk barang2 baby x ingat dunia aku ni. janji dgn suami nak beli barut je.yela tu je barang x de lagi. tp smp je kat sana aku da lupa janji. aku boleh borong mcm2. aku sempatla jgk beli baju 3 pasang (walaupun da byk kat rumah), beg baby, alas napkin, sarung tangan & kaki (da byk ok.rsnya ada 10 pasang da), krim ruam, barut & sikat. haa.., banyakkan?? habis gaji laki aku. hihii.. tp x pela kan. untuk baby kami jgk :) lagipun ni la peluang aku shopping sebelum pantang kan? :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan