Rabu, 23 November 2011

jommmm layannn....

salam semua.. 
pejam celik, pejam celik kejap je rasanya masa berlalu.. bulan ni genaplah 11 bulan usia perkahwinan aku bersama en.suami tersayang. terasa mcm semalam je kami kahwin. hihii..
dan alhamdulillah, dlm sekelip mata je aku sudah berbadan dua, Insayallah bulan 1 tahun dpn kami dptla cahaya mata yg pertama.. seronok sgtttt! x sabar menanti si kecik dalam ni nak kuar. ntah girl ke boy kan.. hihii.. tp x kisahla janji baby sihat, sempurna dah cukup alhamdulillah.. 
tp kan.., walaupun kami da nak masuk setahun berkahwin, aku ni masih g suka tgk video wedding aku ni. seronok je bila tgk.. tula saat2 indah aku bergelar isteri. pd sesiapa yg nak tgk sila lah ya.. tp yg x nak tu aku x paksa.hihii.. 
jommm layannn video kat bawah ni ;)


mohd iskandar & norizni elynna

Tiada ulasan:

Catat Ulasan