Isnin, 28 November 2011

Damansara

8.00 a.m - en.suami tetiba saja suruh bersiap. nak ke damansara katanya.. dengan sukanya aku pun bersiapla. pakai simple2 je. g pun en.suami nak jumpa kawan je..

9.00 a.m - bergerak ke prima damansara.

9.30 a.m - lepak2 kat r&r seremban. 


9.45 a.m - bergerak!!

11.20 a.m - sampai di prima damansara. (lepas je en.suami jumpa kawan, dia tanya nak ke mana. aku terus je kata the curve jom! en.suami senyum tanda setuju :) mula2 en.suami ada ckp nak ke one utama tapi aku x nak. g pun da lama aku x ke the curve.. hihii..)


12.15 p.m - jalan2 kat dalam mall.. cuci2 mata aje.. yeke cuci2 mata?? :p


1.20 p.m - perut kemain lapar. dah bekeroncong.. ajak en.suami makan di white house kopitiam. makan x dela sedap mana pun tp ya ampun mahal sgttt!! tp x pela kan janji perut kenyang. baby pun suka :)


3.00 p.m - kami bergerak balik ke melaka. kami terpaksa balik awal sbb abg aku yg 1st tu nak blk jb dah. kena la jumpa dia dulu kan b4 dia pulang.. 


4.20 p.m - alhamdulillah sampai kami di rumah :) 


kat bawah ni ada gambar2 yg sempat aku ambik kat the curve :) sempatttt jekan aku ni.. :p


en.suami

mak buyung :)

time jalan2 ternampak pulak kedai scha al-yahya. 
kedai tu dia jual aksesori wanita. ingatkan dptla tgk scha tp x pun.. pekerja dia je yg jaga.

 nasi lemak rendang
(beginila nasi lemak yg kami makan di kopitiam. rm9.80 sepinggan. mahal kan?? tp rasa biasa je. ns lemak kat mlk g sedap..)
gambar ni di ambil dari google.
                 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan