Khamis, 24 November 2011

kaki mula membengkak

Alhamdulillah. esok kandungan aku genaplah 31 minggu. dah makin membesarla perut ni kan. jadinya, kaki aku dah semakin membengkak. mula2 aku x perasan tp bila berjalan tu kaki ni mcm berat semacam je. jln pun x best. pastu td aku ke klinik tuk cek kandungan ni, tb2 nurse tu perasan yg kaki aku bengkak. aku ni mudah cuak. tkt pape ke kan.. mcm2 aku tnya kat akk nurse tu. nsb baiklah aku dpt nurse yg baik hati. x lokek ilmu dengan aku. akk nurse tu cuma suruh aku tido tinggi kan kaki je. cntohnya, letakkan 2 biji bantal kat kaki.biar kaki tinggi dari badan. tp dlm hati ni kata boleh ke letak kaki kat bantal?? sedangkan aku ni kalau tido pun lasak.. hahaa.. siap penah terbang dr katil g tu. hihii.. pape pun aku bersyukur sbb kesihatan, kandungan semuanya dlm keadaan baik. :) 

p/s: pada suamiku, "papa dear" tq ye td temankan mama g klinik. love u so much papa!! ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan